خطمشی
شرکت ارتباطات فرزانگان پارس در راستای تحقق چشم انداز و اجرای ماموریت خود با رعایت ارزشهای سازمانی و پایبندی به الزامات و تعهدات قانونی به مدیریت کیفیت در شرایطی که تغییرات و دگرگونی مستمر از الزامات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد به عنوان رویکردی فرآیندگرا توجه ویژه ای دارد.
به همین منظور استقرار استاندارد های ISO9001:2015 و ISO10002:2018 و ISO10004:2018 به عنوان راهکارهای پیاده سازی و بهبود سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت رسیدگی به شکایات و رضایت مندی مشتریان پیگیری و سیاست های زیر را دنبال می نماید:
- تلاش در جهت ارتقاء نام تجاری و کسب اعتماد ذینفعان
- افزایش رضایت مشتریان با اندازه گیری، تحلیل و پایش رضایت مندی و پاسخگویی سریع و رسیدگی منصفانه به شکایات
- ارج نهادن به منابع انسانی با ارتقاء دانش و آگاهی و رضایت شغلی
- ارائه خدمات نوین و متنوع به منظور توسعه بازار و گسترش طیف مشتریان
- اهتمام در افزایش سطح محرمانگی، دسترسی پذیری و یکپارچگی اطلاعات
- حصول اطمینان از استقرار فرآیندها بر اساس الزامات قانونی و تعهدات پروانه FCP