wenex




منشور حقوق مشتریان

بی‌تردید با عقد هر قرارداد، الزامات و تکالیفی برای طرفین ایجاد می‌گردد، به‌گونه‌ای که هر دو طرف ملزم به رعایت و اجرای آنند. در این میان، مشتریان می‌توانند با انجام صحیح تکالیف خود از حقوق و امتیازاتی بهره‌مند گردند. در منشور حقوق مشتریان ارتباطات فرزانگان پارس آمده است: «با اعتقاد به حفظ شأن و کرامت والای انسانی و با تکیه بر ارزش‌های متعالی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی، در راستای توسعه پایدار، شرکت فرزانگان پارس و کلیه کارکنان آن، خود را مسئول و موظف به احقاق حقوق قانونی مشتریان، می‌دانند».

اصول ذیل از محورهای اساسی حقوق مشتریان می‌باشد:
  • مشتری محترم حق برخورداری از رفتار صادقانه، منصفانه و قانونمند را دارد
  • ما با شما با ادب، احترام و متانت رفتار می‌کنیم
  • در انجام وظایف خود با دقت و سرعت و پرهیز از هرگونه قصور عمدی، عمل می‌کنیم
  • صداقت در گفتار و عمل و انجام به موقع تعهدات را بر خود مسلم می‌دانیم
  • ما با استناد به قوانین و مقررات جاری و معتبر، فعالیت و تصمیم‌گیری می‌کنیم
  • ما به شرایط خاص شما توجه نموده و در حیطه قانون و اختیارات مشکل‌گشایی خواهیم نمود
  • مشتری محترم حق کسب اطلاع و راهنمایی را دارد
  • به شیوه‌های گوناگون حقوق و تکالیف شما را اطلاع‌رسانی می‌کنیم
  • در حد امکان، شما را راهنمایی نموده و اطلاعات قابل اطمینان در اختیارتان می‌گذاریم
  • تمام دانش، مهارت و امکانات خود را برای جلب رضایت شما، بکار می‌گیریم
  • عملکرد ما شفاف بوده و نسبت به آن خود را مسئول و پاسخگو می‌دانیم
  • بهبود مستمر کیفیت خدمات‌رسانی ما، حق شماست